Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום חמישי ה-25.04.24 י"ז ניסן ה'תשפ"ד
ד"ר צדוק. ניצח את כולם.

סופית: לא יפוטר

מנהל השירות הווטרינרי באשקלון, ד"ר יואב צדוק, שתועד במצלמה הנסתרת של "כלבוטק" כשהוא אחראי להרג סיטונאי של כלבים וחתולים- ימשיך בתפקידו

למרות הזעקות וההד התקשורתי שנוצר עם פרסום תחקיר "כלבוטק" על אופי עבודתו של מנהל השירות הווטרינרי באשקלון, ד"ר יואב צדוק, ועל האכזריות בה הוא תועד במצלמה הנסתרת של התוכנית, כיצד הביא מידי יום להשמדתם באכזריות של עשרות כלבים, נשאר הד"ר בסופו של דבר בתפקידו.

כאמור, בעקבות תחקיר כלבוטק בנושא הווטרינר העירוני, בסוף חודש מרץ 2008 הורה ראש העיר אשקלון רוני מהצרי על הקמה מיידית של וועדת בדיקה עירונית בראשותו של מבקר העירייה אריאל גמליאל. חברת המועצה עירית גלנטה והשופט בדימוס צבי נדיב נאותו לשמש בוועדה אשר למדה, בחנה והציעה הצעות לשיפור הטיפול והשירות בכלבים בעלי שבב בעיר אשקלון.

ראש העיר הורה לחברי הועדה להגיש מסקנותיהם עד לתאריך 17.4.08, זהו התאריך שקבע השירות הווטרינרי במשרד החקלאות, שהוא הגורם המקצועי המפקח על הווטרינרים הרשותיים, לקבלת ממצאי ועדת חקירה שהוקמה על ידו.

ועדת הבדיקה העירונית הגישה המלצותיה לראש העיר, אולם ממצאי ועדת הבדיקה של משרד החקלאות, טרם הועברו לעיריית אשקלון.

ראש העיר פנה במכתב וטלפונית למשרד החקלאות וביקש לקבל את דוח ועדת הבדיקה של השירותים הוטרינריים אולם עד היום, טרם התקבל הדוח הרשמי בעירייה.

לנוכח זאת, החליט ראש העיר לקיים דיון עם הגורמים המקצועיים בעירייה בעקבות דיון זה החליט ראש העיר לקבל את המלצות ועדת הבדיקה שמונה על ידו כלשונן. המלצות הוועדה היו:

א. הטיפול בכלביה יועבר מד"ר יואב צדוק.
ב. יש לבצע שיפורים בניהול הכלביה והשירות הניתן לתושבים.

ראש העיר הנחה את מנהל האגף לאיכות הסביבה לפעול למימוש מיידי של המלצות הועדת הבדיקה.

כמו כן, ראש העיר פנה שוב למנהל השירותים הווטרינריים במשרד החקלאות לקבל את הדוח מיידית, כדי לבחון את המלצות הועדה אל מול ועדת הבדיקה של העירייה:"עיריית אשקלון ואנוכי מתייחסים לעניין במלוא הרצינות, החלטנו לקבל את המלצות וועדת הבדיקה בעירונית ולפעול בהתאם להן". סיכם מהצרי.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות