Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-26.04.24 י"ח ניסן ה'תשפ"ד
חגי בן שלוש. זכה לחסינות.

זכה בחסינות

בעקבות פרסום "אשקלון ניוז": מבקר המדינה העניק מעמד "חושף שחיתויות" לחגי בן שלוש והורה להחזירו לאלתר, כבר היום לעבודתו בכלביה העירונית

פרשת "הווטרינר המרדים" תופסת תאוצה חיובית, וזו בשל התערבותו הישירה של מבקר המדינה, השופט בדימוס מיכה לינדנשטראוס,לאחר הפרסום ב"אשקלון ניוז" לפיו: חגי בן שלוש, העובד שחשף ב"כלבוטק" את פרשת הווטרינר ופוטר מיד לאחר השידור, יושב עדיין בבית ללא תעסוקה, למרות שרה"ע הנחה להחזירו מיד לעבודה. (ראה ידיעה נפרדת)

במכתב שנשלח הערב מלשכת מבקר המדינה אל עיריית אשקלון נכתב:"הריני מצווה בזה מכוח סמכותי לפי סעיף 45 ג", לחוק מבקר המדינה התשי"ח, כי המתלונן מר חגי בן שלוש יוחזר לאלתר לעבודתו בכלביה העירונית עד לאיוש המשרה במכרז פומבי, או עד למתן כל צו או הוראה אחרת על ידי. כן אני מצווה כי הרכב ועדת הבוחנים במכרז למשרה שיגיש המתלונן מועמדותו לא יכלול את הווטרינר ד"ר יואב צדוק, או כל אדם אחר שהיה מעורב בהחלטות לפיטוריו של המתלונן או העברתו מתפקידו".

כאמור, מחר (רביעי) בבוקר, יתייצב שוב חגי בן שלוש,לעבודתו בכלביה העירונית, ממנה פוטר, בעקבות תרומתו לפרסום התיעוד המזעזע ב"כלבוטק",על המתת כלבים באופן סיטונאי ע"י ד"ר יואב צדוק, הווטרינר העירוני של אשקלון.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות