Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום חמישי ה-25.04.24 י"ז ניסן ה'תשפ"ד
יואב צדוק. מתפקד כרגיל.

מצפצף על כולם

שבוע לאחר שעיריית אשקלון הודיעה כי הווטרינר העירוני הושעה מעבודתו ד"ר יואב צדוק, ממשיך להגיע למשרדו ולהשתכר בלמעלה מ-37,000 ש"ח לחודש

"הווטרינר העירוני באשקלון פעל בניגוד לנדרש ולא הודיע בכתב לבעלי הכלבים על הימצאותם בכלבייה", כך נקבע ביום ראשון, בדיון של ועדת הכלכלה.

עוד הודיעה ועדת הכלכלהכי במידה ובפרשיית ההתעללות הווטרינר ד"ר צדוק יימצא כי פעל בניגוד לחוק, תדרוש הועדה כי יפוטר לאלתר, רישיונו יישלל וכי המשטרה תמליץ להעמידו לדין.

בשבוע שעברהודיעה עיריית אשקלון כי החליטה להשעות מתפקידו את הווטרינר העירוני, ד"ר יואב צדוק, לאחר שנחשף כי נהג להמית חתולים וכלבים.

אשקלון ניוז חושף, כי מאז פרסום הודעת ההשעייה שקיבל יואב צדוק, עושה רושם שהכלבים נובחים (ומורדמים) והשיירה עוברת.

הווטרינר העירוני ד"ר יואב צדוק, ממשיך להגיע כרגיל למשרדו שבמחלקה הווטרינרית, ולנהל אותהכרגיל.

עובדים במחלקה הווטרינרית מספרים ל"אשקלון ניוז" כי: "הדוקטור לא רק שמגיע מדי יום לעבודה כרגיל, אלה הוא מגדיל ועושה, כאשר הוא מגיע למשרדי המחלקה הווטרינרית גם מחוץ לשעות העבודה, כמו בסוף השבוע האחרון".

לא די בזאת שד"ר יואב צדוק, לא הושעה בפועל מתפקידו כווטרינר העירוני של עיריית אשקלון, בעשירי לחודש הוא צפוי לקבל באופן מסודר גם את משכורתו המוערכת בלמעלה מ-37,000 ש"ח, מכספי משלם המיסים.

"זו אחת הבדיחות הכי מקוממות ששמענו" מספרים החברים בתנועת "תנו לחיות לחיות".

ח"כ גלעד ארדן, מאשקלון שמשמש כיו"רועדת הכלכלה בכנסת, שקיימה כאמור, דיון בנושא התנהלותו של הווטרינר העירוני אומר: "מספיק כלב אחד שהרגו מבלי להודיע מראש למשפחה כדי לקבוע שמדובר בעוול נוראי ועבירה חמורה על החוק. החוק כיום מעניק סמכות לווטרינר להרוג כלב בעל שבב שבעליו לא מאותר, תפקיד משרד חקלאות הוא לוודא שלא כל אחד מפרשן את הסמכות להרוג חיית מחמד של משפחה כפי שהיה רוצה".

ארדן הוסיף ואמר כי "נראה שהכמות הגדולה של הכלבים המומתים נבעה מאי קיומו של נוהל מוסדר להודעה בכתב לבעלים על הימצאות כלב בכלבייה. צריך גם לזכור שכאשר בעל הכלב בא לקחת אותו מהכלבייה הוא משלם קנס של מאות שקלים- קנס זה אמור לממן את פעילות הרשות בתחום כולל העלות של ההודעה לבעליו".

יו"ר עמותת רופאים ווטרינרים, יוני ליטבין טען "בארץ ממיתים כל שנה חמישים אלף כלבים. נתנו לווטרינרים להיות פועלי הזבל של החברה הישראלית שלא מוכנה לעקר בעלי חיים".

אתי אלטמן, דוברת "תנו לחיות לחיות" שנכחה בדיון, אמרה בתגובה: "זו פשוט היתה בדיחה. משה חיימוביץ" מינה ועדה מטעם עיריית אשקלון ומטעם משרד החקלאות ורק ב-17 באפריל הן יציגו מסקנות. אני לא מאמינה שהם יפטרו את צדוק, אני בטוחה שהם ייתנו לו גב. משרד החקלאות לא עושה את עבודתו. אם בכל שנה מומתים 100,000 כלבים - סימן שמי שעומד בראשם, משה חיימוביץ", צריך ללכת. אני קוראת לציבור להמשיך ולחתום על העצומה שקוראת לפיטוריו של צדוק. אנחנו לא נפסיק את המאבק עד שהוא יפוטר".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות