Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שבת ה-20.04.24 י"ב ניסן ה'תשפ"ד
כהן. "אי אפשר לקצר פינות בכדורגל"

גיגי לא קל לי

המנהל המקצועי לשעבר של מחלקות הנוער של הפועל אשקלון בכדורגל, מדבר על חוסר ההצלחה של קבוצת הנוער ומפנה אצבע מאשימה להנהלה

 | 
כהן. "אי אפשר לקצר פינות בכדורגל"
אחרי 30 שנה גם להפועל אשקלון יש נציגה בליגה הלאומית לנוער. צפו בחגיגות השחקנים, ההורים ואוהדי הקבוצה
"הטריד אותי תמיד הגישה של ההנהלה עקומה, לא נכונה, חסרת אחריות וזה יעלה ביוקר".
"טל הירשהורן מאמן מצוין, אסור בשום אופן לחשוב לפטר אותו".

בגיל 71, לאחר שעבר כמעט הכל בכדורגל הישראלי, החליט בתחילת העונה הנוכחיתגיגי כהן , מי ששימש בשנים האחרונות כמנהל המקצועי של מחלקות הנוער בכדורגל של הפועל אשקלון, לקום וללכת.

היו מי שסברו כי גיגי כבר לא אותו גיגי. הורים טענו כי: "היום הוא זקן והיכולות שלו הם לא כתמול שלשום" ואחרים ייחסו את העזיבה שלו, בעקבות יחסי העבודה הגרועים ,בלשון המעטה, עם הנהלת הקבוצה והעומד בראשה.

כהן, החליט בתחילת העונה להניח את המפתחות ולעזוב את אשקלון כאילם בחשיכה. מבחינתו, הוא עוזב את מחלקת הנוער בשיא פריחתה, כאשר קבוצת הנוער רושמת עליה היסטורית, לאחר 30 שנה לליגה הלאומית לנוער.

קבוצת נערים א", נמצאת גם היא בליגת הטופ של הכדורגל הישראלי ובכלל, כהן יכול להרשות לעצמו טפיחה עצמית על השכם (כי אף אשקלוניאחר לא יעשה זאת).

"אני לא בקשר עם הפועל אשקלון"
מאז יצא גיגי כהן עם רכבו את היציאה הצפונית של העיר, נותקו הקשרים/היחסים עם המועדון בכחול.

איש מצוות הנהלת הפועל אשקלון כבר לא מתקשר אליו או מתעניין בשלומו, לאיש מקברניטי הקבוצה כבר לא חשובה דעתו של מנהלם המקצועי בשנים האחרונות, בכל המתרחש העונה במחלקת הנוער.

קבוצת הנוער שהביאה לא מעט גאווה לאוהדים ולמעודון האשקלוני, עושה בימים אלה את ההיפך הגמור במסע המפרךבליגה הלאומית לנוער.

הקבוצה הגאה מהעונה החולפת, זו שכבשה שערים בצרורות והעליבה כל קבוצה יריבה בכל מגרש, לא מצליחה העונה להסתגל לכל מה שמתרחש סביבה..במקביל, גם התוצאות הם לא איחרו לבוא.

קבוצת הנוער של הפועל אשקלון, בהדרכתו של המאמן טל הירשהורן, מגרדת את האבנית של הליגה הלאומית לנוער, כשהיא ממוקמת במקום האחרון בטבלה, עם 0נקודות ושער ליגה 1 בודד לזכותה. מביך !

"חייבים הרבה סבלנות" אומר גיגי כהן, בראיון שהעניק בתוכנית הספורט של "רדיודרום" 101.5, כשהוא דואג להתעדכן מידי יום ראשון בכל מה שמתרחש באשקלון, בעיקר בזכות אמצעי התקשורת.

אולי הליגה הלאומית לנוער גדולה על מועדון כמו הפועל אשקלון?
"אני לא חושב שזה נכון. במיוחד לאור העובדה שאני מכיר כל שחקן ושחקן כולל המאמן, אני מאמין שהם ישארו בסופו של דבר בליגה.והם חייבים בשלב הזה לצבור בעיקר ביטחון. לדעתי, אחרי ניצחון אחד- זה גם יגיע".

העליה לליגה הלאומית לנוער, לא הצריכה את הנהלת הקבוצה להשתדרג גם בכל הקשור בצוות המקצועי?
"טל הירשהורן מאמן מצוין, אסור בשום אופן לחשוב לפטר אותו, אם יתנו לו כלים ראויים,שזה אומר: מאמן כושר, מאמן שוערים ומחנה אימונים, יש לו את כל התכונות שצריך מאמן טוב".

מחנה אימונים? באמצע העונה?
"כן, בפירוש כך, ומחנה אימונים זה הדבר הראשון שחייבת קבוצת הנוער לעשות.בחול המועד סוכות היתה להם הזדמנות מצויינת לנצל את הפגרהולצאת למחנה אימונים".

מה דעתך על שחקני ה"רכש" שמצטרפים העונה לקבוצת הנוער ומגיעים לאשקלון מכל רחבי הארץ?
"רק במקרים מיוחדים מגיעים שחקנים טובים ומוכשריםמקבוצות אחרות. כיוםקבצת הנוער של הפועל אשקלון קבלתשחקנים בינוניים שלא מוצאים את המקום שלהם בהרכב שלקבוצות המקור שלהם ובאים להשתפשף באשקלון. לדעתי, אפשר היה לוותר על שחקני הרכש כי באשקלון יש מספיק שחקנים מוכשרים".

אילולא היו מתייעצם איתך, איזה טיפ היית מעניק לצוות המקועי של קבוצת הנוער בהפועל אשקלון?
"דבר ראשון, הםחייבים לשחק למעלה ולא באצטדיון. חייבים לשחק את משחקי הליגה במגרש האימונים העליון, שם הם מתאמנים, שם הם מכירים כל פיסת דשא והאצטדיון לא תמיד טוב. נכון שיש גאווה לשחקני הנוער לשחק באצטדיון העירוני המטופח, איפה שמשחקת הקבוצה הבוגרת, אבל העובדה בקיום משחקי הליגה באצדיון מבטלת לחלוטין את יתרון הביתיות. אין ביתיות לאשקלון, האצטדיון לא מגרש טוב עבורם".

לסיום, איזה מסר היית מעביר מפה להנהלת הפועל אשקלון?
"בהנהלת הפועל אשקלון חייבים להפנים שאי אפשר לקצר פינות בכדורגל. הטריד אותי תמיד הגישה של ההנהלה עקומה, לא נכונה, חסרת אחריות וזה יעלה ביוקר. להנהלה הנוכחית של הפועל אשקלון אין סבלנות וחבל".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות