Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שבת ה-04.05.24 כ"ו ניסן ה'תשפ"ד
תמונה של כתבה

רוקדים ומסייעים

עריית אשקלון ממשיכה לסייע לספורטאי העיר באמצעות מלגות. ראש העיר בני וקנין העניק מלגה על-סך 2000 ש"ח לבית הספר לריקוד קלאסי, "אקזוטיק-דאנס"

ראש העיר , בני וקנין וסגניתו, סופיה ביילין נפגשו השבוע בלשכת ראש העיר עם מנהל בית ספר לריקוד וסילי בושין, מורה לריקודים ורקדנית מבית הספר יוליה שפונט. וקנין העניק לווסילי מלגה על סך 2,000 שקלים לסיוע ואיחל להם הצלחה והדגיש שהוא הנחה את המחלקות המתאימות בעירייה לסייע להם.

וסילי מנהל בית ספר לריקוד מודרני וקלאסי " אקזוטיק דאנס". בית הספר נוסד בשנת 1999 והוא פועל מזה כ 10 שנים. נכון להיום יש בו כ -180 ילדים עולים וותיקים בגילאי 5 עד-18. מדי שנה הילדים מופיעים בתחרויות ופסטיבלים ברחבי הארץ המייצגים את אשקלון, וזוכים במקומות ראשונים המלווים בפרסים ותעודות.

בית הספר ממוקם בשכונה גן הורדים ובו פעילות בכמה כיתות לימוד. וסיליי אשר מעבר לכישרון ולרמה הגבוהה שלו בריקוד יש לו כישרון אדיר בהכנה ותפירת תלבושות. הוא בעצמו בוחר בדים ותופר תלבושות ריקוד לילדים שבהם הם מופעים מדי שנה, כל פעם בתוכנית חדשה.

וסיליי מקבל תמיכה ועידוד מזה שנים מסגנית ראש העיר ביילין וחבר מועצת העיר אלכסיי הורוביץ'. הוסכם גם על דעת ראש העיר וביילין שוסילי יגבה מההורים סכומים סמליים והעירייה תסייע בהסעות לבית הספר מכל השכונות העיר.

"נכון להיום כאשר קיימת בעיה של אלימות בקרב הנוער, וונדליזם וסמים, כאלה מוסדות כמו " אקזוטיק דאנס " תורמים השקעה בעלת חשיבות רבה לחינוך הילדים ונוער" אומרת ביילין .

לציין כי לפני מספר שבועות וסילי ותלמידיו הופיעו בהופעה שנתית, שאליה היה מוזמן ראש העיר בני וקנין עם סגנית ראש העיר סופיה ביילין, חברי מועצת העיר ועובדי עירייה. ראש העיר עלה לבמה וברך את התלמידים לאחר שהתלהב מהם מרמת הכנתם של ילדים ובאיכות הריקוד. הוא איחל הצלחה רבה לוסילי ולצוות שלו, וכאות עידוד הבטיח לתת "מלגה", אותה כאמור העניק השבוע בלשכתו. וקנין לא התאפק ואף "חטף" ריקוד אחד עם יוליה אחת התלמידות שהגיעה ללשכת ראש העיר.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות