Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-03.05.24 כ"ה ניסן ה'תשפ"ד
בני וקנין וקציני המרחב. במעמד חנוכת חנת השיטור בחוך דלילה. | צילום: פוטו יוסי את עוזי.

מספקים קבלות

שעות אחדות לאחר שראש העיר וקציני מרחב לכיש חנכו את תחנת השיטור בחוף דלילה באשקלון, הצליחו השוטרים לסקל ניסיון רצח, בקטטה אלימה שפרצה במקום

לאחר שביום חמישינחנכה תחנת השיטור הקהילתי בחוף דלילה,במעמד ראש העיר אשקלון בני וקנין, מפקד המרחב דוד ביתן ומפקד תחנת משטרת אשקלון חיים בלומנפלד, יכולים כל המעורבים בהקמת התחנה לזקוף לזכותם נקודת זכות.

באותו הערב, שעות אחדות לאחר שנחנכה תחנת השיטור, פרצה קטטה בכיכר דלילה. כשאחד המבלים איים על מבלה אחר באמצעות בקבוק שבור.

השוטרים והפקחים שהיו בתחנת השיטור הגיעו למקום במהירות הפרידו בין הניצים ולטענתם סיקלו נסיון לרצח.

קציני המשטרה שיבחו דווקא את ראש העיר על ההחלטה האמיצה ועל המהירות שבה יצאה החלטה זו אל הפועל וציינו כי עיריית אשקלון ומשטרת אשקלון פועלות בשיתוף פורה, כאשר מהות העבודה המשותפת של המשטרה והעירייה היא בשיפור הביטחון האישי ומתן מענה לבעיות הפוגעות באיכות חיי התושב ואיכות הסביבה.

תחנת השיטור הקהילתי, הממוקמת במרכז המסחרי שבחוף דלילה, תאוייש ע"י פקחים ושוטרים, אשר יתנו מענה לבעיות הביטחון האישי המאפיינות את החוף, על מנת להגביר את תחושת הביטחון האישי של הרוחצים והמבלים בחוף. לרשותם עומדים 2 רכבי שטח, שני מכוניות וטרקטורון.

במעמד גזירת הסרט אמר ראש העיר בני וקנין: "אנחנו חונכים היום נקודת שיטור מאוד חשובה לאשקלון ולתושביה. כיכר חוף דלילה הינו אחד האתרים היפים ביותר באשקלון, שתושבים ואורחים רבים הדירו רגליהם ממנו, בשל העדר תחושת ביטחון אישי. רצועת החוף הארוכה והיפה של העיר אשקלון מנקזת לכאן עשרות אלפי מבקרים מהעיר ומחוצה לה במשך כל שעות היום והלילה. על הרצועה שאותה פוקדים כל כך הרבה מבקרים, מבוצעות מרבית העבירות שקשורות באיכות חיי התושב ובמיוחד בתקופת הקיץ. בדיוק מהסיבה הזו קבלתי את ההחלטה והוריתי על הקמת תחנת שיטור משולב בחוף דלילה, והפנית מירב המאמצים המשותפים למשטרה ולעירייה לרצועת הבילויים והתיירות היפיפה הזו. תוך ימים אחדים ברגע שהורתי על הקמת התחנה, נפתחה נקודת השיטור הזו, יישר כוח לזוהר חן ולניסים סוויסה על הביצוע המהיר".

ראש העיר ציין כי "הוספנו תקציב ותקנים לשוטרים ופקחים כדי להגדיל הנוכחות והוריתי להפעיל סיור משותף על גבי טרקטורון לאורך רצועת המתרחצים. אני רוצה לציין את המבצע המשותף שנעשה בחודש אפריל למיגור תופעת הנהיגה בחופים, שהוכיח את עצמו וכיום אין רכבי שטח על החופים".

נציין כי גם בשבת, שהיתה שבת אינטנסיבית במיוחד, הוכיחו אנשי תחנת השיטור יעילותם במגוון של בעיות ופיתרונות.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות