Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שבת ה-04.05.24 כ"ו ניסן ה'תשפ"ד
משט האמיר 2009. מגיע לאשקלון.

האמיר הגיע לעיר

עשרות יאכטות מכ-20 מדינות עגנו בשישי במרינה באשקלון, במסגרת משט האמיר 2009. רה"ע: "המשט מוכיח שלמרות הכל אשקלון נשארת על מפת התיירות"

היום (שישי) יעגנו במרינה אשקלון עשרות רבות של יאכטות זרות מכ-20 מדינות, לחגיגה בינלאומית ססגונית במסגרת משט האמיר 2009 (2009The Emyr ), שמגיע לישראל לאחר ביקור בסוריה ולבנון.

ראש העיר אשקלון, בני וקנין מציין כי "לאחר מבצע "עופרת יצוקה" בו "כיכבה" אשקלון בתקשורת העולמית בהקשרים הביטחוניים, יש חשיבות מיוחדת במסר שנושא עימו משט זה, שלמרות הכל אשקלון נשארת על מפת התיירות. כמו כן, במצב הכלכלי השורר יש חשיבות מיוחדת לתרומה הכלכלית שמביא המשט לעיר אשקלון ועסקיה".

משט האמיר 2009 החל דרכו בסוף חודש אפריל באיסטנבול. היאכטות עגנו לאורך הדרך בנמלים, מעגנות ומרינות בתורכיה, צפון קפריסין, סוריה, לבנון וישראל.

המשט צפוי להמשיך דרכו מאשקלון לפורט סעיד שבמצרים. הרוח החיה מאחורי מפעל זה הינו חסאן קאקמז, שחזונו לגבי התרומה הכלכלית של התיירות הימית מתממש במשט זה.

משט האמיר מתקיים משנת 1990 ונושא מסר של שיתוף פעולה אזורי, תיירות ושלום. במשט משתתפים מאות שייטים, כולל מדינות אירופה, ארה"ב , יפן, ניו זילנד, אוסטרליה וכו'.

העיר אשקלון מהווה את אחד מעוגני משט חשוב זה, ומשמשת מאז פתיחת המרינה ב-1995, כתחנה בה מבלים השייטים את מירב הזמן בישראל, וממנה יוצאים לסיורים בארץ.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות