Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-19.04.24 י"א ניסן ה'תשפ"ד
סימה מכלוף מנהלת בית הספר הרצוג.

סימה מכלוף מאשקלון נבחרה למנהלת בית הספר הרצוג

סימה מכלוף, תושבת אשקלון, נבחרה לנהל את בית הספר המונטסורי הרצוג בעיר. ״מאמינה כי כל ילד וילדה יכולים להגיע למימוש עצמי תוך מיצוי כל הכישורים״

סימה מכלוף, תושבת אשקלון, נבחרה לנהל את בית הספר המונטסורי הרצוג בעיר.

למכלוף, ניסיון של 22 שנים במערכת החינוך והיא בעלת תואר ראשון בחינוך לגיל הרך והתמחות מדעים ותואר שני בייעוץ חינוכי.

מכלוף שימשה בעבר במגוון תפקידים במערכת החינוך ובחמש השנים האחרונות, סימה ניהלה את בית ספר אופק באשדוד והובילה אותו למצוינות לימודית וערכית.

ראש העיר, תומר גלאם: "מערכת החינוך העירונית קוטפת בשנים האחרונות הישגים רבים ואני שמח לצרף לשורותינו מנהלת בעלת יכולות גבוהות. אני מברך את סימה עם כניסתה לתפקיד ובטוח כי היא תבצע אותו על הצד הטוב ביותר. כמו כן, אני מודה לסבטה קליקסר על פועלה ומאחל לה בהצלחה בהמשך דרכה המקצועית."

יובל זוזט ראש מינהל חינוך ותנו"ס: "אני מברך את המנהלת הנבחרת הגב' סימה מכלוף, החוזרת לעיר לאחר שניהלה באשדוד בהצלחה רבה ומודה לגב' סבטה קליסקר על ניהול בית הספר בשנתיים האחרונות ומאחל לה הצלחה רבה. אני סמוך ובטוח כי הניסיון הניהולי של סימה מכלוף, יסייע להמשך התפתחותו של בית ספר הרצוג וקידום התפיסה הייחודית של בית הספר ברוח המונטוסורי."

מנהלת בית הספר הנכנסת, סימה מכלוף: "אני מאמינה כי כל ילד וילדה יכולים להגיע למימוש עצמי תוך מיצוי כל הכישורים על קשת האינטליגנציות, לצמוח כבוגר עצמאי, ערכי מוסרי ומעורב חברתית״

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות