Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום רביעי ה-24.04.24 ט"ז ניסן ה'תשפ"ד
טקס הסרת הלוט בגן השעשועים לזכרו של אבי בוקר ז״ל

גן שעשועים ע״ש אבי בוקר ז״ל

גן שעשועים נחנך ע״ש של אבי בוקר ז"ל, עובד עיריית אשקלון שהיה גם איש נתינה וחסד שתרם רבות לקהילה

בתחילת השבוע נחנך באשקלון גן משחקים ברחוב 'אורי אליאב', על שמו של אבי בוקר ז"ל.

הטקס נערך במעמד ראש העיר, תומר גלאם, סגן ראש העיר, יורם גניש, ראש מינהל חינוך, יובל זוזט, משפחתו של אבי בוקר ז"ל, תושבות ותושבי העיר.

אבי בוקר ז"ל היה עובד עירייה מסור במשך יותר מ-30 שנה. בין התפקידים השונים היה אחראי על אחזקת החשמל של כל מוסדות החינוך בעיר והיה ממקימי הספרייה העירונית 'מדיה טק'.

בנוסף היה אבי בוקר ז"ל פעיל חברתית, איש של חסד ונתינה, הוא שימש כגבאי בית כנסת ותרם מזמנו הפנוי עבור הקהילה.

ראש העיר, תומר גלאם: "אבי בוקר ז״ל נפטר בפתאומיות לפני כשנתיים והותיר אותנו המומים וכואבים. אבי, שהיה עובד עירייה ואיש חסד ונתינה, הקדיש את חייו לתרומה לקהילה, לחינוך ולפיתוח העיר אשקלון. גן השעשועים שנקרא על שמו של אבי ז״ל ינציח את זכרו ופועלו וישמח את ילדי האזור, בדיוק כפי שאבי היה רוצה. אנו פועלים רבות בימים אלו להנצחת האנשים ששינו את פניה של מדינת ישראל ואשקלון בפרט, בהם אריאל שרון, יצחק שמיר, דוד אהרוני, שלמה אביבי ועוד רבים נוספים וטובים. לכולם אנו מודים על פועלם ונמשיך לפעול להנצחת זכרם במרחב הציבורי."
 
אשתו של אבי ז"ל, פאני בוקר: "כל מי שהכיר את אבי שלנו יודע שהשמחה, הנתינה ואהבת הבריות הן כרטיס הביקור שלו. לכל מקום שהגיע, הגיע עם שמחת החיים המדבקת שלו וכשיצא משם השאיר אחריו גל של צחוק, אנשים שמחים יותר, טובים יותר ואוהבים יותר. המורשת של אבי מלווה אותנו בכל רגע ורגע ובשמו אני מבקשת מכם להרבות בטוב וחסד ולהיות בשמחה תמיד. תודה לראש העיר, תומר גלאם, לוועדת השמות, לשמעון זליג ולכל העוסקים במלאכה על הרצון, ההכרה והדאגה להנציח את אבי אהובנו, במקום שבו תמיד תהיה שמחה וצחוק של ילדים."

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות