Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום חמישי ה-28.03.24 י"ח אדר ב' ה'תשפ"ד
חדש לתושבי אשקלון. תו תושב

עיריית אשקלון משיקה: תו תושב דיגיטלי

תושבי אשקלון שיחזיקו ב'תו תושב' ייהנו מחניה חינם ברצועת החוף לעומת תושבי חוץ שישלמו תעריף מלא

במסגרת תהליך הסדרת החניה ברצועת החוף, עיריית אשקלון משיקה בימים אלו, לראשונה, תו תושב דיגיטלי לחניה, שיאפשר לתושבי העיר ליהנות מהטבה של חניה חינם במקום, זאת לעומת תושבי חוץ שיידרשו לשלם על כל שעת חנייה 6.30 שקלים.

כמו כן, תושבי אשקלון בעלי תו תושב ייהנו משעה ראשונה חינם במקומות החניה הצבועים בכחול לבן ברחבי העיר לעומת תושבי חוץ שישלמו החל מהשעה הראשונה. ההטבות תיכנסנה לתוקף עם אישורו של חוק העזר העירוני בתוך מספר חודשים.

בהתאם לזאת, עיריית אשקלון מזמינה את התושבים להפיק תו תושב דיגיטלי על ידי מספר צעדים פשוטים וקלים במתחם ייעודי שהוקם באתר העירייה. כבר בעמוד הראשי של אתר העירייה ניתן יהיה למצוא את כפתור 'תו תושב' ובלחיצה עליו ייפתח עמוד להרשמה על ידי הזנת פרטים אישיים ומסמכים רלוונטיים. עם סיום פעולת ההרשמה יוזנו פרטי התושב במערכת והוא ייהנה מ'תו תושב' דיגיטלי שיקנה לו, כאמור, חניה חינם בחופי הרחצה, תעריף חניה מוזל ברחבי העיר ועוד מגוון הטבות בלעדיות לתושבי העיר.

תושבים שאינם צריכים להגיש בקשה לתו התושב הינם: גמלאים תושבי העיר אשר קיבלו תו חניה לאזרח ותיק המוזן במערכות העירייה ואנשים עם מוגבלויות אשר הינם תושבי אשקלון ורכבם רשום במאגרי משרד התחבורה כרכב נכה.

את תהליך ההרשמה ילווה קמפיין רחב בשלטי חוצות, אתרי אינטרנט, רשתות חברתיות ולצורך הנגשת התהליך הופק סרטון הסברה כולל כתוביות לאנשים עם צרכים מיוחדים. בנוסף, תציב העירייה עמדות הרשמה ייעודיות במוקדים מרכזיים ובמרכזים קהילתיים, על מנת להנגיש את השירותים לכלל התושבים.

לטופס רישום תו תושב - לחצו כאן רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות