Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-19.04.24 י"א ניסן ה'תשפ"ד
מופע רחפנים ברחבי העיר

חוגגים עצמאות 73 מופע רחפנים, קרקס רחוב ופעילות לכל המשפחה

אשקלון תחגוג הערב אץ יום העצמאות ה-73 למדינת ישראל במופע רחפנים מרהיב, קרקס רחוב ופעילות לכל המשפחה

 | 

עיריית אשקלון תקיים השנה, יום העצמאות ה-73 למדינת ישראל, יומיים של חגיגות ברחבי העיר כדי לסמל את החזרה לחיים ואת השמחה בחגיגות המשותפות המתאפשרות השנה לעומת שנה שעברה.

על מנת לייצר אירועים בטוחים ובריאים לקהל ולאפשר השתתפות של טווח גילאים רחב ככל הניתן, החגיגות יפוזרו במספר מוקדים ברחבי העיר במספר גדול של מקומות. המיצגים והאטרקציות יהיו מגוונים וייפנו לקהלים מכל הגילאים.

בערב יום העצמאות, 14.04, בין השעות 20:30-24:00 יוכלו התושבים ליהנות ממיצגי אור מרהיבים, אטרקציות עוצרות נשימה ומופעי רחפנים לאורך טיילת בר כוכבא, הסי-פארק בחוף דלילה ובמרינה אשקלון.

למחרת, ביום החג עצמו, החל מהשעה 11:00 ועד 16:00 יתקיימו חגיגת תאטרון, רחוב וקרקס בפארקים השונים ברחבי העיר אותם פוקדים תושבים רבים.

ראש העיר, תומר גלאם: ״השנה, חוגגים עצמאות יחד, מאוחדים ומחוזקים. עברנו שנה לא פשוטה והמקום בו אנו נמצאים כיום הוא הישג למדינת ישראל ולתושביה. חשוב לנו לשמח את הילדים, את ההורים ואת כלל התושבים ולכן גם פרסנו את החגיגות למשך יומיים. אני מזמין אתכם לצאת וליהנות מהחגיגות ולהמשיך להקפיד על ההנחיות, כדי שנוכל להמשיך ולחגוג יחד״.

מופע רחפנים ברחבי העיר
מופע רחפנים בשמי אשקלון
רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות