Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום חמישי ה-28.03.24 י"ח אדר ב' ה'תשפ"ד
יוני רהימי. סמנכ״ל החברה העירונית.

יוני רהימי נבחר לסמנכ"ל החברה העירונית

יוני רהימי, נבחר לשמש כסמנכ״ל החברה העירונית באשקלון. יהיה אחראי, בין היתר, על בניית תכנית עבודה שנתית בהתאם למדיניות החברה ויעדי העירייה

ועדת המכרזים של החברה העירונית בחרה פה אחד ביוני רהימי לתפקיד סמנכ"ל החברה העירונית אשקלון, זאת לאחר שגבר על שלושה מועמדים נוספים.

רהימי, תושב אשקלון וסרן (במיל'), בעל תואר שני בניהול מלכ"רים וארגונים קהילתיים באוניברסיטה העברית בירושלים ותואר ראשון בעבודה סוציאלית במכללה האקדמית אשקלון. כיום הוא משמש כמנכ"ל מכון 'ג'נסטיל' להתנהגות האדם בשיתוף משרד הרווחה ובעברו, ניהל הוסטל והיה בקר תקציבים ב'אתגרים פרויקטים שיקומיים' ויו"ר אגודת הסטודנטים במכללה האקדמית אשקלון. במהלך שירותו הצבאי שירת כקצין בריאות נפש בצבא הגנה לישראל.

במסגרת תפקידו יהיה אחראי, בין היתר, על ניהול שוטף של הפעילות בתיאום מלא עם מנכ"לית החברה; בניית תכנית עבודה שנתית בהתאם למדיניות החברה ויעדי העירייה; בנייה והסדרת נהלי עבודה ותהליכי ביקורת; קידום שיתופי פעולה עם גופים, ארגונים ובעלי עניין לטובת החברה ועוד.

ראש העיר, תומר גלאם, המשמש כיו"ר דירקטוריון החברה, איחל בהצלחה לרהימי בתפקידו. "החברה העירונית מהווה זרוע משמעותית של העירייה ומציעה לתושבים מגוון רחב של פעילויות בתחום החינוך הבלתי פורמאלי, הבילוי והפנאי. אני מאחל בהצלחה רבה לחברה ולעובדיה ביישום המשימות הרבות לפנינו בתחומים אלו לרווחת העשרת עולמם התרבותי והחווייתי של התושבים".

מנכ"לית החברה העירונית, רונית מצליח: "אני מברכת על הבחירה ברהימי לתפקיד. החברה העירונית עוברת שינויים גדולים ועומדים בפניה אתגרים גדולים ואין לי ספק שיוני ישתלב בחברה וביחד נמשיך להצעיד את החברה קדימה בהתאם למדיניות ראש העיר ולטובת תושבי אשקלון".

יוני רהימי: "זוהי גאווה גדולה עבורי לקחת חלק בחברה העירונית אשקלון. אני מודה על הבעת האמון שניתנה בי ומשתוקק להתחיל לעבוד ולשרת את תושבי העיר, במיוחד בפן החברתי".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות