Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שלישי ה-30.04.24 כ"ב ניסן ה'תשפ"ד
עו"ד אלעד דנוך, מונה למועצה הארצית בלשכת עורכי הדין.

עו"ד אלעד דנוך מונה למועצה הארצית בלשכת עורכי הדין

יכהן כצעיר החברים בשולחנות המועצה הארצית, הגוף אשר בוחר בין היתר את נציגי הלשכה בוועדה למינוי שופטים, פרקליט המדינה, הפרקליט הצבאי ועוד

אחרי הבחירות המסקרנות למחוז דרום בלשכת עורכי הדין, ובתום בחירות פנימיות נוספות,נודע כי עו"ד אלעד דנוך, תושב אשקלון, ימונה למועצה הארצית בלשכה, יחד עם עו"ד יורם ברוזה, תושב שדה-ניצן, ויו"ר מחוז הדרום, עו"ד דני אליגון, תושב באר-שבע.

עו"ד אלעד דנוך, יו"ר סיעת 'המחוז מנצח', זכה רק לאחרונה להישג מרשים בבחירות ללשכה, כאשר הצליח להכניס שני חברי ועד מתוך שישה.

כעת, כאמור, זכה להישג משמעותי נוסף, כשנבחר למועצה הארצית ויכהן בה כצעיר החברים.

כזכור, עו"ד דנוך, שסייע לבחירתו של יו"ר המחוז, דני אליגון, הרים את דגל הצעירים והצליח להביא לקלפיות מאות עורכי דין מכל רחבי המחוז, המשתרע מאשדוד ועד אילת.

"כחבר המועצה הארצית", אמר השבוע דנוך, "ויחד עם עמיתיי מהדרום, נעלה לדיון את הסוגיות החשובות באמת לציבור עורכי הדין בדרום בפרט, ובארץ בכלל. נילחם נגד הצפת המקצוע ונדאג לאינטרסים הציבוריים של עורכי הדין במחוז הדרום".

בשביל עו"ד ברוזה -שותף במשרד 'ורון יורם' ובעל ותק של כ-17 שנים במקצוע - ששימש כיו"ר ועדת האתיקה במחוז הדרום ובעל עבר עשיר בלשכת עורכי הדין, מדובר בקדנציה שניה, במסגרתה הוא גם צפוי לכהן כחבר הוועד המרכזי.

המועצה הארצית בלשכת עורכי הדין, אשר התכנסה לראשונה ביום שני האחרון, משמשת כגוף המחוקק של הלשכה ובמסגרת תפקידה מאשרת את תקציב הלשכה ובוחרת את חברי הוועדות השונות, ביניהן בחירת שני נציגי הלשכה אשר יכהנו בוועדה לבחירת שופטים.

המועצה הארצית דנה ומייעצת לשר המשפטים בנוגע להצעות לשינויים בחוק הלשכה ותיקונים לכללים שהותקנו מכוחו.

המועצה הארצית מורכבת מנבחרי ציבור אותם בוחרים כלל עורכי הדין בישראל, ומכוח תפקידם מונה גם את אפי נווה, ראש הלשכה; דורון ברזילי, ראש הלשכה היוצא; אמי פלמור, מנכ"לית משרד המשפטים; שי ניצן, פרקליט המדינה; ואלוף דני עפרוני, הפרקליט הצבאי הראשי.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות