Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שלישי ה-30.04.24 כ"ב ניסן ה'תשפ"ד
אשקלון: בעלי עסקים במתחם העירייה נפגשו עם ראש העיר

אשקלון: בעלי עסקים במתחם העירייה נפגשו עם ראש העיר

ראש עיריית אשקלון נפגש עם נציגי בעלי העסקים במתחם בניין העירייה ושמע מהם על צורכיהם. שמעוני, הורה על שורה של פעולות למען הסוחרים ולקוחותיהם

בסוף השבוע שעבר קיים ראש העיר, איתמר שמעוני, פגישה עם נציגי בעלי העסקים במתחם בניין העירייה. בפגישה השתתפו יו"ר הועד, אבי בטיטו, משה שטרית ורחל שמעוני.

מהעירייה לקחו חלק בפגישה ממלא מקום ראש העיר, תומר גלאם, המשנה לראש העיר, יורם שפר, היועצת המשפטית, עו"ד הילה רווח, אדריכל העיר, אריק בר ששת, מנהלת מחלקת עסקים, יפית גיל, מנהל מחלקת הפיקוח, ללו אנקאן, מנהל מחלקת תברואה, יעקב ביטון, סמנכ"ל החברה הכלכלית, אורן חדד ומזכיר הועדה לבניין ערים, משה פוקס.

הפגישה התקיימה במטרה לשמוע את בקשות הסוחרים ולספק עבורם פתרונות מתאימים.

בין הבקשות היתרים לבלוני גז לעסקים בתחום המזון, פינוי פסולת בניין מגגות החנויות, הצבת עמודי תאורה נוספים באזור, תיקון מרצפות שבורות ודאגה לשיפור פני המקום.

בתגובה לטענות הסוחרים הורה ראש העיר על מספר פעולות ובניהם בדיקת עלויות חיפוי מבנה העירייה, טיפול בכבלי החשמל החשופים, טיפול בנושא בלוני הגז, חיבור צנרת המים למונה, ניקיון פסולת הבניין, בדיקת ניקוזי המזגנים, שיפוץ סביבתי וקביעת מדיניות מוסדרת במתחם העירייה.

בנוסף, הורה ראש העיר לקבוע פגישה נוספת עם ועד סוחרי בניין העירייה לאחר שיתוקנו הליקויים לשביעות רצונם.

ראש העיר, איתמר שמעוני: "אני מברך על הישיבה אתכם, ואני מצפה שנמשיך וניפגש באופן קבוע. בזמן הקרוב יחולו שינויים מרחיקי לכת שישפרו את מצב החניות סמוך לבתי העסק וישדרגו את הנראות של כל האזור. אני חותר להשגת הסדר ושיתוף פעולה פורה בין העירייה לסוחרים שיתקבל על כולם".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות