Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שלישי ה-30.04.24 כ"ב ניסן ה'תשפ"ד
ראש עיריית אשקלון, איתמר שמעוני. במליאת הפתיחה של מועצת הנוער העירונית.

אשקלון: מועצת הנוער העירונית פתחה את שנת הפעילות שלה

מועצת הנוער העירוני של אשקלון קיימה מליאת פתיחה חגיגית, במרכז העירוני לנוער. ראש העיר, שנכח באירוע אמר: "היוזמות שלכם חשובות וברות ביצוע"

ביוםשני, התקיימה במרכז העירוני לנוער מליאת פתיחה חגיגית למועצת הנוער העירונית, במהלכה הוצגה מועצת הנוער, פעולותיה, מטרותיה ויעדיה לשנה זו.

במסגרת המליאה הראשונה, בה השתתפו כ-100 בני נוער, נערכה סדנת היכרות ותיאום ציפיות עם הנציגים הנבחרים החדשים והוצגה תוכנית עבודה הכוללת את צרכי הנוער בעיר, כפי שגובשו.

במליאה נכחו ראש העיר, איתמר שמעוני, ממלא מקום ראש העיר והממונה על הנוער, תומר גלאם, מנהל אגף תרבות, נוער וספורט, נמרוד גלנטה, מנהל המחלקה לנוער, יעקב אטיאס, מנהלת המחלקה למניעת אלכוהול והתמכרויות ורכזת 'עיר ללא אלימות', אורלי פולט, מנהל מתנ"ס נווה אילן, גד מנור, רכזי בתי הספר התיכוניים, רכזי נוער, קצין הנוער החדש, שלומי ממן, רכז מודיעין במשטרה, רפי נחמני, ומנהלי בתי ספר.

יו"ר המועצה, יובל סעדון, הודתה לראש העיר איתמר שמעוני ולממלא מקום ראש העיר, תומר גלאם על האכפתיות, ההקשבה והעשייה המשותפת.

בוגרת המועצה, אוראל שיטרית, הקריאה דברים לזכרו של מנהל אגף החינוך בעיריית אשקלון לשעבר, משה ינאי ז"ל.

ראש העיר, איתמר שמעוני, שמקפיד לקיים ישיבות עבודה תקופתיות עם בני הנוער, אמר להם: "היוזמות שלכם חשובות וברות ביצוע. אני רוצה שתבנו תוכנית מסודרת כולל עלויות ואנו נדון בהן דיון מעמיק.אני מבטיח להזמין את חברי מועצת הנוער להצגת תקציב העירייה לשנת 2015 בו יושם דגש על פעילויות חינוכיות".

ראש העיר גם הודה לבני הנוער ולמנחת המועצה, דפנה עמירה ביטון, על עשייתם ועל עמידתם האיתנה ורוח ההתנדבות שגילו במהלך מבצע 'צוק איתן'.

ממלא מקום ראש העיר, תומר גלאם: "אני רוצה להודות לנוער בעיר על פעילותו ועל הרצינות והדרך שבה הוא פועל לרווחת הקהילה בעיר בכלל ובני הנוער בפרט. לאורך שלוש השנים האחרונות בהם אני מחזיק את תיק הנוער, אני נחשף לעוד ועוד מהיכולות והכוח של הנוער באשקלון".

מנהל האגף לתרבות נוער וספורט, נמרוד גלנטה, הבטיח לסייע למועצת הנוער בכל היוזמות שיבחרו לקדם ומנחת המועצה, דפנה עמירה ביטון, קדמה בברכה את כל נציגי המועצה הנבחרים והסבירה את חשיבותה וכוחה של מנהיגות נוער בעיר.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות