Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שלישי ה-30.04.24 כ"ב ניסן ה'תשפ"ד
קרלוס צקאנה ושחקני אשקלון חוגגים יתרון 2-1. צילום באדיבות: ONE.

דרמה באצטדיון המושבה: 3-3 בין הפועל אשקלון להפועל פ"ת

הפועל אשקלון יצאה לאצטדיון 'המושבה' בפתח תקווה, במסגרת המחזור ה- 29 בליגה הלאומית בכדורגל. אחרי פיגור, מהפך, יתרון הקבוצות נפרדו בתיקו 3-3

 | 
קרלוס צקאנה ושחקני אשקלון חוגגים יתרון 2-1. צילום באדיבות: ONE.
הפועל אשקלון יצאה למשחק חוץ באצטדיון המושבה, במסגרת המחזור ה-29 מול הפועל פ"ת.. בתום הדרמה: 3-3

הפועל פ"ת אירחה היום (שישי) באצטדיון 'המושבה' את הפועל אשקלון למשחק במסגרת המחזור ה-29 של הליגה הלאומית, משחק ששודר בשידור ישיר בערוץ ספורט 5+ LIVE.

הקבוצה מפתח תקווהעברה שבוע לא אידיאלי לקראת המשחק, כשהבעיות הכלכליות של המועדון רק הלכו וגברו, שחקני הקבוצה שבתו מאימונים לאחר שלא קיבלו משכורות בחודשיים האחרונים, ובמועדון קיוו שהמצב מחוץ לכר הדשא לא ישפיע על השחקנים.

החבורה הכחולה של ניסן יחזקאל רצתה להמשיך בצבירת הנקודות והבטחת המקום השני בלאומית, כשהיא הגיעה למשחק לאחר הניצחון 0:1 על מכבי אחי נצרת במחזור הקודם.

מנגד, הפועל אשקלון, הגיעה למשחק כשהיא עדיין רוצה להשאיר את חלום הפלייאוף העליון בחיים.

כשהם נמצאים במקום העשירי בטבלה, הגיעו שחקניו של אייל לחמן, למשחק בידיעה שרק ניצחון יכול לשמור על מטרתם.

לא חלפה דקה וחצי משריקת הפתיחה שלהמשחק, והפועל אשקלון כמעט ועלתה על לוח התוצאות, כשאוסיי מאולי פרץ באגף שמאל והעביר כדור רוחב מצוין למרכז הרחבה, אך בן צעירי הרחיק לקרן.

בדקה ה-7, הפועל פ"ת עולה ל-0:1: משחק פעלתי של הכחולים ממלאבס הוליד יתרון מוקדם. פרננדס ניצל הדיפה גרועה של גליל בן שאנן ומצד שמאל של הרחבה הקפיץ מעליו באלגנטיות את הראשון של פ"ת.

בדקה ה-35, הפועל אשקלון משווה ל-1:1: אוסי מאולי העלה כדור גובה מצד שמאל, אבי איבגי יצא גרוע והדף היישר לרגליו של עמנואל אוגודה, שמחוץ לרחבה בעט חזק ושטוח פנימה.

הקבוצות ירדו בשיוויון 1-1 למחצית הראשונה כשהמחצית השנייה הייתה לדרמה אחת גדולה.

המארחים מפתח תקווה לחצו על הקבוצה מאשקלון. בדקה 47, ליאור אסולין ניסה מזלו עם בעיטה חזקה ומסוכנת ממרחק 30מטרים מקו השער, אך בן שאנן, שוער אשקלון ירד מצוין והדף לקרן.

דקה 57: אסולין העביר את הכדור לפרננדס, ששיחרר בעיטה חזקה ומפתיעה מ-20 מטרים, בן שאנן הדף לקרן.

דווקא, שהמארחים מפתח תקוה לוחצים על הגז ומתקיפים את האורחים, באה הדקה 59, ואשקלון היא זו שעולה ל-1:2.

קרלוס צ'קאנה, ניגש לכדור חופשי מ-30 מטרים וסובב באומנות לחיבורי השער, אבי איבגי שוער הפועל פ"ת לא יכול היה לעשות דבר.

עם חגיגת השער רץ צ'קאנה לעבר בנו שישב ביציע של הפועל פ"ת, אך האוהדים בכחול לא הבינו זאת נכון, שרקו לעברו בוז והשופט שלף לעברו כרטיס צהוב על התגרות.

בדקה 76, הפועל פ"ת משווה ל-2:2, לאחר לחץ הולך וגובר מצדם, ליאור אסולין ניצל ערבוב ברחבה, ניסה להגביה מצד שמאל, אך מצא את החיבור של בן שאנן.

דקה לאחר מכן, אשקלון נשארת בעשרה שחקנים.

לאחר שער השוויון,שוער הקבוצה גליל בן שאנן התעצבן ולקח את הכדור שנכנס לרשתו, אסולין שרצה לחגוג עם הכדור עיצבן את שוער אשקלון ולאחר חילופי דברים בין השניים, זרק השוער את הכדור בעוצמה על החלוץ. השופט ראה זאת ושלף את האדום הישיר לשוער.

אייל לחמן הקפיץ מהספסל את השוער השני דרור אדון שנכנס אל בין הקורות של אשקלון.

בדקה ה-82, אשקלון עולה ל-2:3: האדומים הצליחו לחזור למשחק בעשרה שחקנים, כדור גובה שעלה לכיוון רחבת המלאבסים מצא את איבגי ביציאה גרועה.

מאולי נגח ראשון, ראיין אדלי המשיך עם הראש והחזיר את היתרון לאשקלון.

שתי דקות החזיק היתרון של אשקלון, עד לדקהה-84, בה הפועל פ"ת משווה ל-3:3.

שי רביבו, העלה כדור גובה מצד ימין, אסולין התרומם אליו תוך ביצוע עבירה, ממנה התעלם השופט והסיט עם ראשו את השלישי של המלאבסים.

עד לסיום המשחק, לא הצליחו הקבוצות למצוא את שער הניצחון ונפרדו בתיקו 3-3 ענק.

הפועל אשקלון, יצאה מהמגרש בפתח תקווה מאוכזבת מאוד, לאור העובדה כי יהיה לה קשה מאוד להשתחל במחזור הבא אל הפלייאוף העליון.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות